copywriter tot uw dienst

U heeft een sterk verhaal.

Met sterke copy krijgt dat meer weerklank.

Meer aandacht nodig?

Aandacht krijgen en omzetten tot actie, dat is de essentie van alle professionele communicatie. Daarom kan een goede copywriter het verschil maken. Met inzicht in uw markt en feeling voor uw tone-of-voice en stijl. In deze tijden van disruptie en hyperconcurrentie geeft u dat essentiële voorsprong. 

Neem hier een kijkje voor mijn specialisaties. Of de klantenlijst.

Meer dan 20 jaar digitale copywriting

Ik was een van de eerste copywriters die zich sterk op webcopy toelegde. Al in de jaren negentig maakte ik de internationale corporate website voor Agfa en webcopy voor volledige websites van Bayer, Net It Be (Tijd Uitgevers), Evisor, The Reference, Instituut voor Bestuurders enzovoorts.

Ondertussen is de Wired niet meer wat hij was en ligt er flink wat stof op Being Digital van Negroponte. Maar er zijn veel mooie afkortingen bijgekomen, als SEO, SEA, SEM, SMM, SERP, CTA. Die zet ik graag in voor u :-).

Comfortabel samenwerken

U kunt me copywriter/redacteur inschakelen om mee te werken in bestaande of lopende projecten. Maar ik denk net zo graag mee van heel vroeg in het proces – conceptueel.

In mijn teksten zorg ik altijd voor de noodzakelijke aanwijzingen voor collega’s als vormgevers en art directors. Ik laat ook opmerkingen achter voor bronauteurs en anderen die teksten moeten aanleveren en opvolgen.

Infobladen en community magazines

Sinds 2004 zijn magazines een van mijn belangrijkste activiteiten als copywriter. Toen maakte ik een nieuw concept voor Verrekijker, het magazine van de Vlaamse Milieu Maatschappij. Over de jaren zijn daar veel gemeentemagazines (infobladen voor o.a. Merelbeke, Destelbergen, Deinze enzovoort) bijgekomen en enkele klantenmagazines voor bedrijven.

Engageren en informeren

Ik ben als copywriter begonnen in advertising maar kreeg al snel de kans ook long copy te doen voor een universiteit. Afwisseling vind ik nog altijd fijn. Maar in copywriting zit ook altijd een constante. Je wil het verhaal of de boodschap van een merk of organisatie zo impactvol mogelijk overbrengen.

Lokalisatie

Uw merk moet beter onze Nederlandstalige of Belgisch-Nederlandse markt aanspreken? Ik werk met veel genoegen teksten om vanuit het Engels, Frans en Duits. Dat doe ik al jaren voor grote ondernemingen, met name uit de bouw-, architectuur- en designwereld. Ik check ook of teksten voor Nederlandse collega’s even goed van hier in het Zuiden.