Zet uw content aan het werk: creĆ«er een duurzame band met uw doelgroep! Bind uw doelgroep met magazines en infobladen. Met een aantrekkelijk magazine informeert en engageert u uw doelgroepen voor de lange termijn. Alles begint met een goede bladformule en dankzij creatieve content en copywriting krijgt u er een heleboel trouwe fans bij. Vijftien jaar ervaring in magazines: ontdek wat ik voor u kan betekenen! Thuis in bouw en architectuur. Op zoek naar een copywriter die zowel technisch als commercieel kan schrijven voor de bouw- en de architectuurwereld? Het is een uitdaging die ik altijd opnieuw graag aanneem, zowel in een b2b- als b2c-context. Of puur informatief? Ook dat kan, bijvoorbeeld voor publieksvoorlichting, thesissen en overheidspublicaties. Verleid met woorden voor lifestyle content. Het juiste gevoel in woord en beeld garandeert dat het klikt met uw product en merk. Zeker in lifestyle is sfeer alles en daar zorg ik voor. Maar met alle aandacht voor actie en conversie waar nodig, want u wil teksten die verkopen. Niet te lang, niet te kort, maar altijd aangenaam en vlot. Interieurinrichting? Strakke teksten, strakke stijl. Interieurarchitectuur en -inrichting vragen om tekst die de beelden laat spreken. Copywriting met kennis van zaken over designers, interieurtrends en wat klanten drijft in deze markten. En feeling voor de technische kant van de zaak, met veel oog voor materiaaleigenschappen en -noviteiten. Blijf op de radar dankzij SEO copywriting. Search engine optimization: u kunt niet meer zonder als u in de rankings van Google en Co. wil verschijnen op een goed zichtbare plaats. Word gevonden, word bekeken: op basis van uw keyword-search ga ik aan de slag om uw webteksten de beste plek te geven in de zoekresultaten! Moeilijke materie? Die maken we bevattelijk. Van jaarverslag tot beleidsrapport: ook feiten en cijfers zijn spannend. Zaak is van ze goed te brengen. Dat geldt eveneens voor wetenschapscommunicatie. Moeilijk, zwaar, lastig – hoe krijg je het geformuleerd? Ik pak het graag op!