Daarnaast blijven kwalitatieve publicaties op papier belangrijk. Het tactiele gevoel van het papier en de hele beleving van een mooi uitgegeven blad of catalogus blijven een verschil maken in de design- en interieurmarkt.
Net als in de bouw- en architectuurwereld doen de mogelijkheden dromen, maar is er altijd de (harde) realiteit van het beschikbare budget. Zorg dat uw merken optimaal in beeld komen, in combinatie met teksten die de beleving compleet maken.
Wie kiest voor bepaalde designers en stijlen, koopt over de jaren dikwijls stukken bij van dezelfde ontwerper of school. Dat maakt het des te interessanter uw klanten op de lange termijn te binden met eigen magazines en nieuwsbrieven. Of via social media posts op Facebook, Instagram enzovoorts.
Highlights
- van copywriting tot lokalisatie
- afstemming internationale copy op lokale markt
Belangrijke opdrachtgevers:
- TEAM 7
- Ligne Roset
- ‘t Casteelken
- Inter-Tegel
- Aga
- Ethan Allen
- Wilfra
Ligne Roset
Persteksten, copywriting, vertaling/hertaling en lokalisatie van catalogi voor Ligne Roset, Franse fabrikant van designmeubelen.
‘t Casteelken
Public relations teksten, copywriting voor de grootste designmeubelzaak van Vlaanderen. Nadruk op nieuwe collecties, ontwerpers en evenementen in de winkel. Dikwijls gelinkt aan events als de designbeurs van Milaan et cetera.
TEAM 7
Persteksten, SEO copywriting, vertaling/hertaling en lokalisatie van catalogi voor TEAM 7. TEAM 7 is een Oostenrijks fabrikant van natuurlijk houten designmeubilair en in de Duitstalige wereld marktleider in high-end duurzaam, ecologisch meubilair.